Inhoudstabel
1. Hoe moet ik retourneren
2. Alles over retourneren en verzending
3. Verzending van mijn retour
4. Levering door Audiomix
1. Hoe moet ik retourneren?
>> Hoe meld ik mijn retour aan?
>> Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Na aanmelden heeft u 14 dagen de tijd om het artikel op te sturen naar ons.
- Het artikel dient steeds teruggestuurd te worden in de originele, onbeschadigde verpakking. Denk er aan om de verpakking met zorg open te maken en niet kapot te scheuren. Gebruik geen Duct tape of andere soorten tape want die kunnen de verpakking beschadigen.
- Beschadigde, onvolledige of niet-originele verpakkingen worden teruggenomen met een waardevermindering.
- Het pakket dient ter bescherming van de inhoud en de productverpakking in een extra doos of omwikkeld met donkere folie, teruggestuurd te worden.
- Artikelen worden terug gestuurd met alle meegeleverde accessoires.
2. Alles over retourneren en verzending
>> Ik heb een fout/defect product ontvangen.
- Indien u per ongeluk een fout artikel heeft besteld, kan u dat gewoon retour sturen naar ons volgens de procedure. Gelieve ons op de hoogte te brengen over de reden van retour. Zodra wij het artikel hebben ontvangen sturen we het juiste op.
- Indien u een fout of defect artikel hebt ontvangen, verzoeken we u dat dadelijk te melden aan onze klantenservice. U kan dat doen door telefonisch contact op te nemen met het nummer: +32 16 49 82 41 of per mail naar: [email protected].
>> Welke retourmogelijkheden heb ik?
- U kan het artikel op eigen kosten retourneren, zodra wij het artikel ontvangen en gecontroleerd hebben zal het geld dat u hebt betaald voor het artikel, terug gestort worden.
- Bij schade zal uw artikel met een waardevermindering worden terugbetaald.
>> Wat als mijn product niet voldoet aan de retourvoorwaarden?
- Bevat het artikel gebruikssporen?
- Missen er accessoires?
- Is de verpakking niet meer volledig of beschadigd?
>> Mag ik een artikel thuis uitproberen?
>> Hoe snel ontvang ik mijn terugbetaling?
>> Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd geleverd wordt?
>>Wat zijn uitzonderingen op retourneren/herroepingsrecht?
- Betreffende de levering van diensten waarvan de uitvoering met instemming van de klant begonnen is vóór het einde van de herroepingstermijn;
- Betreffende de levering van volgens specificaties van de consument vervaardigde goederen, of die duidelijk voor een specifiek persoon bestemd zijn;
- Betreffende de levering van producten die snel kunnen bederven of verouderen of met een beperkte houdbaarheid;
- Betreffende de levering van audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling door de klant is verbroken;
- Betreffende de levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
- Betreffende de levering van dagbladen, tijdschriften en magazines;
- Betreffende de levering of verstrekking van goederen of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de onderneming geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingsperiode kunnen voordoen;
- Betreffende de levering van goederen die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
- Waarbij de consument de onderneming specifiek verzocht heeft hem te bezoeken om daar dringende herstellingen of onderhoud te verrichten;
- Betreffende de levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd;
Indien het herroepingsrecht niet van toepassing is kan u dit terugvinden in de beschrijving van dit artikel op onze webshop.
3. Verzending van mijn retour
>> Hoe verstuur ik mijn artikel(en)?
- Indien van toepassing reset je het artikel naar fabrieksinstellingen.
- Zorg ervoor dat het artikel terug is ingepakt op dezelfde manier zoals u het ontvangen heeft. Dat zorgt ervoor dat het retourprocessor vlotter verloopt.
- Gebruik geen tape op de verpakkingsdoos. Dat kan zorgen voor beschadiging van de productverpakking.
- Gebruik altijd een extra verzenddoos of rekfolie om het product in te transporteren. Steek in deze doos eveneens een extra papiertje met uw gegevens: bestelnummer of factuurnummer, zodat wij uw gegevens gemakkelijk kunnen achterhalen.
- Plak het verzendlabel op de verzenddoos of op de rekfolie.
- Het pakketje is klaar om binnen te brengen in een postpunt!
>> Kan ik mijn retour in de winkel retourneren?
>> Retourkosten
4. Levering door Audiomix
>> Levering
>> Leveringstermijn
>> Belangrijk om te weten
Bij het aftekenen van goederen bij levering, bevestigd u bij de transportdienst voor het goede ontvangst hiervan.
>> Verzendkosten
€ 0 – € 49.99 | € 5,95 verzendkost |
€ 50+ | Gratis verzending |
>> Grote toestellen
>> Oude toestellen
Audiomix b.v. werkt samen met de koeriersdienst GLS voor het verzenden van kleine producten, Dynalogic voor het verzenden van grote producten, naar Nederland. Voor zendingen in België wordt er samengewerkt met koerierdienst Transforce. De artikelen worden thuis bij de klant geleverd. De opgegeven leveringstermijnen worden geacht bij benadering te zijn opgegeven. De overeengekomen leveringstermijnen hebben niet tot strekking dat Audiomix b.v. na het verstrijken hiervan van rechtswege in verzuim is. Audiomix heeft het recht over te gaan tot globale of gedeeltelijke leveringen.
Indien door omstandigheden de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument kan in dat geval de overeenkomst ontbinden zonder dat hiervoor kosten voor worden aangerekend. De consument heeft echter geen recht op een schadevergoeding.